نرم افزار و بازی

تکنولوژی

۳۶ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

نرم افزار مترجم متون و لغات QTranslate v5.5.0.2 2015 یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید.

نویسنده: توماج
۳۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نرم افزار Weather Animated Widgets  یک ویجت متحرک بسیار زیبا و کاربردی با قابلیت نمایش ساعت و اطلاعات آب و هوا  بصورت زنده در اختیار شما قرار میدهد طوری که دوستان شما پس از دیدن این ویجت دهانشان باز می ماند! این ابزار اطلاعات آب و هوای شهرها و کشورهای مختلف جهان را بصورت آنی با استفاده از ۴۰۰۰۰ ایستگاه هواشناسی در اختیار شما قرار میدهد.

نویسنده: توماج
۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

دانلود آنتی ویروس Ashampoo Anti-Virus 2015 v1.2.9 2015 ابزاری قدرتمند جهت اسکن ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و... محصول شرکت Ashampoo می باشد. عمده ترین دلیل معروفیت این آنتی ویروس در کارایی و راحتی استفاده از آن خلاصه شده است.

نویسنده: توماج
۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Traitor: Valkyrie plan یک بازی اکشن و هیجانی برای سیستم عامل اندروید است که در این بازی باید به عنوان یک تکاور در ماموریت های غیر ممکن شرکت کنید. این بازی با روایتی از جنگ جهانی دوم، فضای جذابی را ایجاد کرده و شما باید با نفوذ به ارتش آلمان بدون هیچ نیروی کمکی و تنها با استفاده از توانایی های رزمی و دفاعی خود مراحل را سپری کنید.

نویسنده: توماج
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

یکی از بهترین گزینه های موجود نرم افزار پخش موسیقی گوگل است. این نرم افزار می تواند به راحتی بیشتر فرمت های موسیقی را پخش کرده و برای کاربران قابلیت دسترسی به هزاران موسیقی را ایجاد کند.

نویسنده: توماج
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نرم افزار Zello PTT Walkie-Talkie می تواند تلفن همراه یا تبلت شما را به یک "واکی تاکی" تبدیل کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا در کانال های عمومی یا خصوصی به مکالمه با دوستان خود بپردازید.

نویسنده: توماج
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۸:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
نویسنده: توماج
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱ نظر

این نرم افزار می تواند با اتصال از طریق شبکه داخلی بی سیم یا شبکه های اینترنتی به شما اجازه دهد تا دستگاه خود را از راه دور کنترل کنید. شما می توانید از این طریق فایل ها را میان دو دستگاه جا به جا کرده و کلیه عملکردهای کامپیوترتان را خارج از خانه تحت نظر داشته باشید.



نویسنده: توماج
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر

نرم افزار Adobe Flash Player برنامه ای  با کارایی بالا، حجم کم ، زمان اجرا بسیار رسا  به منظور مشاهده برنامه ها، محتوا، و فیلم ها در مرورگرها، گوشی های تلفن همراه، دستگاه ها و سیستم های عامل است.از امکانات آن می توان به  پشتیبانی از سیستم های ۶۴ بیتی عامل  و مرورگرها، رندر شتاب گرافیک، رمزگشایی بیت مپ ، پشتیبانی بیت مپ با وضوح بالا، و … ، امکان استفاده از یک میزبان برای ساده کردن فرایند توسعه، بهبود عملکرد، ارتقاء بیشتر  امنیت و حریم خصوصی  و…. اشاره نمود.

نویسنده: توماج
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نرم افزار Smart Launcher 3 Pro یک لانچر نوآورانه، با طراحی مینیمالیستی، استفاده کم منابع و رابط کاربر پسند است که به شما امکان می دهد تا هر برنامه را با چند لمس راه اندازی کنید. این برنامه تنها لانچر موجود برای اندروید است که دارای تابع مرتب سازی خودکار و فهرست نویسی از برنامه های نصب شده می باشد.نسخه Pro این لانچر که در اختیار شما قرار گرفته است دارای یک صفحه نمایش ثانویه است که می توانید در آن ویجت قرار دهید.

نویسنده: توماج
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر