نرم افزار و بازی

تکنولوژی

۴۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

Malwarebytes Anti-Rootkit ابزاری کاربردی به منظور شناسایی و حذف فرم جدیدی از مالور به نام نرم افزار ضد جاسوسیمی باشد. Rootkit ها قالبی از مالورها بوده که به صورت مخفی عمل می کنند که اکثر نرم افزار های ضد جاسوسی مالور قادر به شناسایی و حذف آن نیستند

نویسنده: توماج
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Zekr یک نرم افزار کاربردی با استفاده بسیار آسان است که برای تسهیل نمودن ترجمه، تحقیق و قرائت قرآن طراحی شده است. نرم افزار ذکر شامل مجموعه ای از ذکریات کامل قرآنی می باشد که شما می توانید در این برنامه به همه ی آن ها دسترسی داشته باشید.

نویسنده: توماج
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نرم افزار حبل المتین یکی از نرم افزار های داخلی قران کریم ارائه شده است  که شامل بخش های مختلف و متنوع ای شامل : قرآن ، ترجمه ، قرآن صوتی ، استخاره ، تفسیر و ... می باشد.

نویسنده: توماج
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

این شرکت برای سیستم‌های خانگی سه محصول مجزا با نام‌های AVG AntiVirus Free و AVG AntiVirus و AVG Internet Security وارد بازار کرده است که هر کدام برای هدفی خاص طراحی گردیده و توسعه داده می‌شوند؛ در ادامه این مطلب به معرفی کامل هر سه محصول این شرکت خواهم پرداخت.

نویسنده: توماج
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

برنامهعید فطر نرم افزار شامل دستور و نحوه ی به جا آوردن نماز عید فطر ، دعای قنوت نماز عید ، اعمال رو عید فطر ، تکبیر عید فطر می باشد.

نویسنده: توماج
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

یکی از محصولات شرکت ادوبی در زمینه طراحی وب سایت است. ادوبی ادعا می کند که نرم افزار Muse  می تواند به هر کاربری کمک کند تا بدون نیاز به نوشتن یک خط کد، به طراحی و انتشار وب سایت های html بپردازد.

نویسنده: توماج
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

VLC نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید 

نویسنده: توماج
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بازی blobby Volley یک بازی ورزشی است که شما باید با رغیب خود والیبال بازی کنید. این بازی فانتزی قابلیت بازی 2 نفره را نیز دارا می باشد و این قابلیت را با ارائه بلوتوث و فناوری WiFi به کاربر امکان پذیر می کند.

نویسنده: توماج
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نرم‌افزار Power2Go که یکی از محصولات کمپانی Cyberlink می‌باشد به منظور رایت انواع دیسک ‌ها با انواع فرمت‌ ها تهیه و ساخته شده است. این نرم افزار دارای قابلیت کشیدن و رها کردن آسان می باشد. ما می توانید از دیسک های داده، موزیک و فیلم به آسانی پشتیبان تهیه نمایید.

نویسنده: توماج
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد.

نویسنده: توماج
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲ نظر